Banner Resultados electorales

Preguntes freqüents

Les resolucions sobre dades censals seran notificades per la Delegació Provincial del cens electoral a cada una de les persones reclamants, a més de ser notificades als ajuntaments i consolats corresponents.

No obstant això, les rectificacions del cens electoral que s'hagen produït com a conseqüència de les reclamacions seran exposades al públic el 17é dia posterior a la convocatòria. És a dir, com que la convocatòria és el 5 de març, les rectificacions seran exposades el 22 de març (art. 39.6 Llei orgànica del règim electoral general i art. 5 de l'Ordre de 21 de març de 1991 pel qual es regula el procediment de reclamació administrativa en període electoral).

Copiar enllaç directe a este contingut
https://eleccions2019.gva.es/ca/-/-como-se-puede-conocer-el-contenido-de-las-resoluciones-sobre-datos-censales-#167705313