Banner Resultados electorales

Preguntes freqüents

Durant la jornada de votació duen a terme les funcions següents:

a) A les 8.00 hores, han de presentar-se en el col·legi electoral en el qual estiguen la mesa o meses per a les quals han sigut designades i acreditar-se davant del president o la presidenta de la mesa.

b) A les 9.00 hores, han de comunicar a l'Administració la correcta constitució de la mesa o meses que tenen assignades i, si és el cas, les possibles incidències que s'hi plantegen, així com les solucions adoptades.

c) A les 14.00 i a les 18.00 hores, han de comunicar a l'Administració el primer i segon avanç de participació, respectivament, sobre la mesa o meses que tenen assignades.

d) A les 19.30 hores, han de trobar-se en el col·legi electoral per a observar el procés d'escrutini, que es desenvoluparà una vegada finalitzada la votació a les 20.00 hores.

e) Un volta acabat l'escrutini, han de comunicar a l'Administració el nombre de persones electores, nombre de votants, nombre de vots en blanc, nombre de vots nuls i nombre de vots obtinguts per cada candidatura, en la mesa o meses que li han sigut assignades.

f) Una vegada completat el recompte de totes les eleccions, han d'acudir personalment a entregar les còpies de les actes de la mesa o meses electorals que els han sigut assignades.

Copiar enllaç directe a este contingut
https://eleccions2019.gva.es/ca/-/-cuales-son-las-funciones-basicas-de-las-personas-representantes-de-la-administracion-#167705752