Quines activitats tenen prohibides els poders públics a partir de la convocatòria de les eleccions el 5 de març? - Elecciones 2019
Des de la convocatòria de les eleccions (5 de març) i fins a la celebració d'aquestes (28 d'abril) queda prohibit qualsevol acte organitzat o finançat, directament o indirectament, pels poders públics que continga al·lusions a les realitzacions o als objectius obtinguts, o que utilitze imatges o expressions coincidents o similars a les utilitzades en les seues pròpies campanyes per alguna de les entitats polítiques concurrents a les eleccions.
Així mateix, durant el mateix període queda prohibit fer qualsevol acte d'inauguració d'obres o serveis públics o projectes d'aquests, siga quina en siga la denominació utilitzada, sense perjudici que aquestes obres o serveis puguen entrar en funcionament en aquest període (art. 50. 2 i 3 Llei orgànica del règim electoral general).





