Banner Resultados electorales

Preguntes freqüents

Si es presenta la reclamació en la Delegació Provincial de l'Oficina del Cens Electoral, junt amb el model oficial de reclamació, cal presentar:

- El document nacional d'identitat, passaport o permís de conduir, adjuntant-se fotocòpia d'aquest.

- Certificat d'empadronament a l'Ajuntament sobre les llistes electorals del qual es presenta la reclamació.

 

Si es presenta la reclamació a l'Ajuntament o Consolat, junt amb el model oficial de reclamació s'ha de presentar:

- El document nacional d'identitat, passaport o permís de conduir, adjuntant-se fotocòpia d'aquest document.

 

(Art. 39 Llei orgànica del règim electoral general i disposició tercera i quarta de l'Ordre de 21 de març de 1991 pel qual es regula el procediment de reclamació administrativa en període electoral).

Copiar enllaç directe a este contingut
https://eleccions2019.gva.es/ca/-/-que-documentacion-se-necesita-presentar-para-interponer-una-reclamacion-sobre-datos-censales-dirigida-a-la-delegacion-provincial-de-la-oficina-del-ce#167705248